Online Hizmetler

Kordon Online Sistemi

Kordon Gümrük Müşavirliği müşterileri internet sayfasından gerçek zamanlı bir şekilde kendilerine verilen kullanıcı adı ve şifreyi kullanarak sisteme girmesi ile firması adına yapılan tüm işlemleri (beyanname işlemleri, masraf girişleri, fatura, dekont, muavin hareketler, dahilde işlem takibi vb.) takip edebildiği ve hareketlerin çok kapsamlı raporlanabildiği internet uygulamasıdır. Bu uygulamada istenilen veriler anlık olarak sorgulanabilmekte, alınan sorgulama sonuçları kolaylıkla Excel ortamına taşınabilmektedir.

Online Arşiv Sistemi

Gümrükleme işlemlerinin yapılması esnasında müşterilerden gelen dokümanlar, bu işlemler sırasında ilgili kurumlar ile çalışma esnasında oluşan tüm formlar tarayıcıdan geçirilmek sureti ile bilgisayar ortamında ilgili dosyaya eklenmektedir.

Kordon, yapılan ithalat ve ihracat işlemlerinin sonunda ilgili işin takibi esnasında oluşturulmuş olan dosyanın fatura ve dekont işleminin bitmesinden sonra dosya içerisindeki tüm evrakları (fatura, konşimento, çeki listesi, dolaşım belgeleri vb..) tarayıcıdan geçirmek sureti ile ilgili dosya içindeki tüm evrakları tek bir PDF formatında sitemde ilgili dosya için çıkmış olan kayda ekler. Bu sayede firmalar Kordon Online sistemi ile web üzerinden ilgili dosyaya ulaşarak dokümanlar bölümünden taranmış olan ilgili PDF dosyasına ulaşarak işlemler esnasında kullanılmış tüm evraklara ulaşmış olur.


Veri Entegrasyonu

Kordon, hizmet verdiği firmalara onların adına yaptığı işlemler ile ilgili oluşan her türlü bilgiyi XML, Web Service, Excel vb.. yöntemler ile paylaşabilmektedir. Müşterilerimiz ile hem 27001 (Bilgi Güvenliği Sertifikası) standartlarına uygun bir şekilde bilgileri paylaşmakta, hem de firmaların ithalat ihracat işlemlerinde kullandıkları bilgileri aynı yöntem ile kendi sistemimize alarak işlemlerde hata faktörünün ortadan kaldırılmasını sağlamaktadır.

İş Akış ve Görev Yönetimi Sistemi

Şirketimiz, müşterilerinden gelen iş talimatlarını ve tüm süreçleri kendi kullandığımız CRM Sistemi içerisinde Görev Yönetimi / İş Akışı sistemi ile takip etmektedir. Bu sayede hem işlemlerin hzılı ve hatasız gerçeklemesi hem de geriye dönük analizler yapılarak aksama ve hatalara neden olan süreçler belirlenip çözüm noktasında başarı sağlanmaktadır.


Mail & SMS Bilgilendirme Sistemi

Müşterilerimiz adına gerçekleştirilen gümrükleme işlemlerinin hangi aşamada olduklarının müşteriye gün içerisinde bildirilmesi ile ilgili olarakgeliştirdiğimiz uygulama ile iş akış süreçlerinin tüm detayları talebe göre mail ve/veya sms müşterimize gönderilmektedir.  Gönderilen mail içindeki bilgilerde firmanız adına takip edilen işlemlerin detayları ve işin mevcut durumunu bilgisi verilmektedir.

Özel Raporlamalar

Müşteriden gelen talepler doğrultusunda hazırlanan raporlar sayesinde, istenen bilgileri, istenen zamanlarda, Excel formatında ilgili kişilere mail ekinde otomatik olarak gönderir.
Firmanın talep ettiği tüm raporlamalar için Kurumsal İletişim Departmanımız önderliğinde analiz  çalışması yapılır ve istenen tüm raporlamalar istenilen periyodlarla firmalara sistemden otomatik olarak gönderilir.

Copyrights © 2018